wtorek, 10 kwietnia 2012

Nowe informacje o Halo 4

343 Industries, aby uspokoić graczy wyjaśniło kilka rzeczy, które wywołały duże wątpliwości co do sprawiedliwej i przyjemnej gry w trybie multiplayer. Wyjaśniono szybkie odradzanie się, umiejętność Forerunner Vision oraz losowe respawny broni. Przeczytacie o tym w rozwinięciu.





Szybkie odradzanie będzie dostępne w trybie Free-For-All o nazwie Regicide. W grach slayer i objective dalej trzeba będzie poczekać kilka sekund zanim będziemy ponownie mogli pojawić się na mapie.

Umiejętność Forerunner Vision będzie miał ograniczony obszar działania i na pewno nie będzie sytuacji, abyśmy mogli widzieć wszystkich graczy z drugiego końca mapy. Frank O'Connor zapewnił także, że owa umiejętność jest zbalansowana i na pewno zostanie ciepło przyjęta przez graczy, gdy tylko poznają jej działanie w praktyce.

Nie będzie losowo respawnowanych broni, będą one inaczej rozmieszczone na mapie, ale zawsze będą się pojawiać według określonego schematu. Będziemy mogli domyśleć się, gdzie pojawi się dana broń. Dodatkowo opcje gier niestandardowych (custom) będą w pełni konfigurowalne, więc gracz będzie miał wpływ na ich rozmieszczenie i czas odradzania.

Powyższe informacje świadczą, że tryb multiplayer w Halo 4 może być godnym następcą Halo 3. Jednak na razie to zbyt mocne słowa. Trzeba pograć trochę czasu i wtedy postawić opinię. A wy jak uważacie ??

2 komentarze:

  1. myślę,że będzie ok:) wszystko wyjaśni się przy jakimś gameplayu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zdania zobaczymy po Gameplay'u

    OdpowiedzUsuń