- Kupowane przez graczy zbroje i elementy będą wpływały na rozgrywkę w trybie multiplayer, poprzez specjalne różnego rodzaju modyfikacje, bonusy.
- Podczas gry multiplayer będą wyświetlane na mapie lokalizacje broni (podobnie jak w Gears of War 3)
- Po zabiciu przeciwnika na ekranie będzie wyświetlany tekst zachwalające sposób wykonaniu zabójstwa, np. Headshot kill! czy Melee kill!
- Gra będzie wyświetlana w rozdzielczości 1280×720, czyli troszeczkę lepiej niż Halo: Reach, który był wyświetlany w rozdzielczości 1152×720. Halo 4 dalej będzie w 30 fps.
- Będzie można zmieniać i dostosowywać dostępne loadouty.
- Czasy respawnów broni mogą być losowe, aby doświadczeni gracze nie dominowali podczas gry zbierając najlepsze bronie, jak rakiety czy lasery.
- Należy traktować to jako spekulację, ale mogą być dostępne mechy w postaci Cyklopów, które mieliśmy dostępne w strategii Halo Wars.
- Zostanie fabularnie wyjaśnione, dlaczego czerwoni Spartanie będą walczyć z niebieskimi Spartanami. Prawdopodobnie zostanie to wyjaśnione treningiem Spartan IV, podobnie jak w multiplayer Assasin'c Creed: Revelations.
- Bety najprawdopodobniej nie będzie, ze względu, że 343 Industries chce cały, pozostały czas do premiery poświęcić tworzeniu i udoskonalaniu Halo 4.
Dodatkowo polecamy wam obejrzenie wywiadu przeprowadzonego przez Official Xbox Magazine, link do strony: http://www.oxmonline.com/showcase-halo-4-interview-343-industries-frank-oconnor
Zaczynam się bać o przyszłość serii Halo.
OdpowiedzUsuń