poniedziałek, 5 marca 2012

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany

W Halo 4 w trybach multiplayer nastąpią wielkie zmiany, poniżej podano prawdopodobne zmiany dostrzeżone przez dziennikarzy:
  • Kupowane przez graczy zbroje i elementy będą wpływały na rozgrywkę w trybie multiplayer, poprzez specjalne różnego rodzaju modyfikacje, bonusy.
  • Podczas gry multiplayer będą wyświetlane na mapie lokalizacje broni (podobnie jak w Gears of War 3)
  • Po zabiciu przeciwnika na ekranie będzie wyświetlany tekst zachwalające sposób wykonaniu zabójstwa, np. Headshot kill! czy Melee kill!
  • Gra będzie wyświetlana w rozdzielczości 1280×720, czyli troszeczkę lepiej niż Halo: Reach, który był wyświetlany w rozdzielczości 1152×720. Halo 4 dalej będzie w 30 fps.
  • Będzie można zmieniać i dostosowywać dostępne loadouty.
  • Czasy respawnów broni mogą być losowe, aby doświadczeni gracze nie dominowali podczas gry zbierając najlepsze bronie, jak rakiety czy lasery.
  • Należy traktować to jako spekulację, ale mogą być dostępne mechy w postaci Cyklopów, które mieliśmy dostępne w strategii Halo Wars. 
  • Zostanie fabularnie wyjaśnione, dlaczego czerwoni Spartanie będą walczyć z niebieskimi Spartanami. Prawdopodobnie zostanie to wyjaśnione treningiem Spartan IV, podobnie jak w multiplayer Assasin'c Creed: Revelations.
  • Bety najprawdopodobniej nie będzie, ze względu, że 343 Industries chce cały, pozostały czas do premiery poświęcić tworzeniu i udoskonalaniu Halo 4.

Dodatkowo polecamy wam obejrzenie wywiadu przeprowadzonego przez Official Xbox Magazine, link do strony: http://www.oxmonline.com/showcase-halo-4-interview-343-industries-frank-oconnor

1 komentarz: