poniedziałek, 5 marca 2012

System perków w Halo 4

Po Armor Abilities w grze Halo: Reach 343 Industries postanowiło wprowadzić w Halo 4 system perków. Frank O'Connor powiedział kilka słów serwisowi Eurogamer.

Wywiad znajdziecie w rozwinięciu.



Znane przede wszystkim z gier Call Of Duty perki pozwalają graczom wybierać w grze multiplayer specjalne umiejętności, które zmieniają ich sposób gry.

W wywiadzie dla Eurogamer Frank O'Connor (jedna z najważniejszych osób odpowiedzialnych za markę Halo) powiedział kilka słów o ich wizji perków w Halo 4.

Nigdy nie pracowałem w Infinity Ward, czy Respawn - ale założę się, ze przez lata to ich pytano o to dlaczego ich multiplayer jest podobny do Halo 2.
Nie ścigamy żadnego ogona - presja pochodzi od nas samych


To co my traktujemy bardzo poważnie jest zmiana nawyków graczy. Tak więc, zamiast gonić za Call of Duty i Battlefield oraz starać skopiować ich pomysły i na dodatek robić to źle, staramy się tworzyć własne rzeczy i zrobić coś oryginalnego, będącego jednocześnie zgodnego z uniwersum Halo.



Halo nie jest Call of Duty.


Halo jest grą typu sandbox o rzeczach naprawdę wschodzących. Wiele rzeczy, które działały idealnie w Call of Duty - i nie zrozumcie mnie źle, byłem uzależniony od Black Ops cały zeszły rok - ta gra naprawdę dobrze nagradza gracza. Nie staramy się zrobić tego samego, to takie proste. Staramy się zrobić coś innego pchając nasze gry do przodu, nie ich.


Spodziewam się różnych reakcji [odnośnie perków].


Jedną z wielkich rzeczy w grach Halo jest możliwość wspierania wielu różnych stylów gry i playlist, tworząc doświadczenia, które zaspokoją pragnienia różnych typów graczy.


Mamy wielki szacunek dla Bungie i dla świata, który stworzyli, mimo to chcemy tchnąć własne niepowtarzalne spojrzenie w uniwersum Halo. Chodzi o znalezienie równowagi, by dalej czuło się, że jest to gra w Halo, ale dodając jednocześnie trochę świeżości do serii.


Co pokazaliśmy dzisiaj jest pod pewnymi względami bardzo standardowe. Niektóre z bardziej rewolucyjnych rzeczy, które mamy zamiar zrobić stworzą więcej zamieszania, i myślę, że będzie to w większości pozytywne zamieszanie. Wszystko zostało dokładnie rozważone i przemyślane.

Jako ciekawostkę możecie wejść na stronę forum Halo Waypoint, gdzie trwa sonda o pomyśle perków w Halo 4. Link do strony: http://halo.xbox.com/Forums/LOADOUTS-and-PERKS--Yes-or-no


Na zakończenie polecam obejrzenie kilku gifów, aby dokładniej przyjrzeć się pewnym aspektom gry:



Zwróćcie uwagę na odznaki po prawej stronie.






4 komentarze:

  1. Oby głosowanie otworzyło oczy 343. Skoro 80% jest na nie to coś znaczy.
    Do tego chodzą plotki o randomowych czasach respawnów Power Weaponów - jeśli to prawda do Halo jakie znamy i kochamy jest martwe (jakby nie było już za czasów Reach).
    Niestety, ale pierwsze, dobre wrażenie trafił szlag.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co robić nie chce na razie nic mówić. Najlepiej by było jakby ich nie było ale jak już muszą być to niech zrobią to tak by nie było kampienia i szans dla noobów bez skilla żadnego...

    OdpowiedzUsuń
  3. a i jest info o becie ^^ http://www.oxmonline.com/showcase-halo-4-interview-343-industries-frank-oconnor

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, info, które na razie mówi, że najprawdopodobniej bety nie będzie :/

    OdpowiedzUsuń