czwartek, 1 września 2011

Nowy The Halo Bulletin


Wczoraj ukazał się nowy The Halo Bulletin wydany przez 343 Industries. Znajdziemy w nim wrażenia z Halo Fest oraz dokładny opis zmian jakie przyniesie Title Update do Halo: Reach.
Omówiona została kwestia redukcji "blooma". Wiadomo, że "bloom" nie zostanie całkowicie usunięty, ponieważ Needle Rifle stałby się zbyt silną bronią. Obecnie trwają testy z ograniczeniem blooma na bronie do 85 % obecnego. Niestety nie będzie możliwości regulowania wartości blooma przez użytkowników, będzie to możliwe tylko przez twórców gry. Zapewniono nas, że powstaną różne playlisty z różnymi wartościami blooma.

Our primary goal is not to simply strip away bloom from all gametypes. What we’ve found is keeping some bloom actually allows the headshot weapons to feel more rewarding and reliable without overpowering them. In fact, the number we’re currently sweet on is 85%. At a 15% reduction, the DMR feels a lot better, without the Needle Rifle becoming Dolphin Gun, Destroyer of Worlds. In that way, we may find ourselves with a happy medium. That’s not to say that “Zero Bloom” doesn’t have its place in this new world order. It certainly does, but trust us: with zero bloom in place, the Needle Rifle becomes (and should be treated like) a power weapon. As such any implementation of zero bloom will be in a place where we don’t likely expect players to necessarily want to pick up anything other than what they start with. Unfortunately, we can’t make this user-facing, so players will not be able to experiment with bloom themselves, but we plan to release multiple gametypes with varying bloom settings.

Jeśli chodzi o możliwość kontry ciosu zadanego przez miecz to zostanie on usunięty, by miecz stał się power weaponem, o który trzeba będzie walczyć, jak o snajpę i rakiety.
Powróci też system przyjmowania obrażeń znany nam z poprzednich części gry. Obecnie jeśli nasza postać ma 10 punktów tarczy i przyjmie 15 punktów obrażeń to tylko 10 punktów zostanie mu zadanych. Aktualizacja gry zmieni to, powodując przyjęcie 10 punktów przez tarczę i 5 przez nasze życie.


Całość tekstu znajdziecie w linku obok: http://halo.xbox.com/en-us/news/headline/the-halo-bulletin-83111-/211200

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz