Otrzymałem od Microsoftu notkę prasową dotyczącą podsumowania Halo Fest. Wierni czytelnicy bloga większość rzeczy już znają, ale przeczytacie ciekawy opis ujawnionych map do Halo: Anniversary. Miłego czytania.
Podsumowanie Halo Fest 2011
Podczas imprezy Halo Fest, podsumowującej 10 lat obecności marki Halo na rynku gier, studio 343 Industries ogłosiło szereg nowości dotyczących serii, w tym między innymi informacje o trzech nowych mapach do rozgrywki wieloosobowej w grze Halo: Combat Evolved Anniversary, jak również szczegóły o aktualizacji do Halo: Reach, możliwości gry w 3D w Halo: Anniversary oraz efektach współpracy ze studiem Turn 10, która zaowocowała dodaniem Warthoga z Halo 4 do interaktywnego trybu prezentacji pojazdów Autovista w grze Forza Motorsport 4.
Wśród map do gry wieloosobowej w Halo: Anniversary znajdą się między innymi dwie nowe odświeżone lokacje znane z poprzednich części – Timberland i Prisoner – oraz całkowiecie nowa arena o nazwie Installation 04.
• TIMBERLAND – Timberland jest odświeżoną mapą do gry wieloosobowej znaną z Halo PC, ulokowaną w klasycznym górskim środowisku, znanym z serii Halo. Wysunięte placówki na górskich szczytach, wykorzystywane wcześniej jako punkty obserwacyjne dla położonego poniżej kompleksu, stały się obozami treningowymi. W ostatnich dniach konfliktu, inwazja Przymierza zgotowała stacjonującym tu marines tragiczny koniec. Timberland to pokryta lasami dolina, pełna pokrętnych wzniesień i rwących rzek, idealna do walki na otwartym terenie z wykorzystaniem pojazdów bojowych. (8-16 graczy)
• PRISONER – powracająca z Halo: Combat Evolved mapa Prisoner oferuje szybką rozgrywkę, dostosowaną do możliwości Halo: Anniversary. Platformy więzienne stanowią dowód technologocznego kunsztu Prekursorów. Umieszczenie stacji na orbicie w ekstremalnie niskich temperaturach miało być zabezpieczeniem przed jakimkolwiek atakiem, jednak plan ten okazał się... zbyt optimistyczny. Prisoner to wielopoziomowa mapa pełna ciasnych korytarzy, mostów i platform, idealnych do szybkiej walki na krótki dystans. (2-8 graczy)
• INSTALLATION 04 – Installation 04 przenosi fanów na nowo do jednej z najbardziej rozpoznawalnych lokacji w historii serii Halo – znanej z trybu kampanii w Halo: Combat Evolved gigantycznej iglicy pozostawionej przez Prekursorów, teraz dostępnej w trybie Firefight. Umiejscowiona na jednym ze zboczy Alpha Halo iglica stanowiła punkt zborny dla ocalałych z ataku Przymierza na statek UNSC Pillar of Autumn. Wśród nich, znaleźli się też członkowie legendarnej formacji Orbital Drop Shock Troopers, którzy stawili czoła niezliczonym atakom, przed nadejściem ratunku. Installation 04 to niedostępna górska lokacja usiana starodawnymi budowlami Prekursorów, idealnymi do prowadzenia obrony przed wrogimi siłami. Po raz pierwszy w trybie Firefight, mapa wykorzystywać będzie również sterowanych przez sztuczną inteligencję sprzymierzeńców, którzy będą bronić fortyfikacji wraz z graczem. (1-4 graczy)
W grze, dostępne będą również popularne mapy znane z poprzednich cześci serii Halo:
• DAMNATION – jedno z najpopularniejszych pól bitwy z Halo: Combat Evolved – Damnation – zostało przeniesione do nowej odsłony gry z niezwykłą dbałością o detale. Planeta Buwan stanowi idealne miejsce dla gigantycznej instalacji wodnej Przymierza, służącej do zasilania statków. Wciąż działająca dzięki zautomatyzowanym systemom instalacja, została jednak opuszczona krótko po rozpadzie paktu. Damnation to asymetryczny, wielopoziomowy kompleks, oferujący szerokie pole widzenia na okolice, jak również ciasne przejścia, idealne nadające się na zasadzkę. (2-8 graczy)
• BEAVER CREEK – klasyczna mapa znana z Halo 2 powraca w nowej odsłonie, jako odświeżona wersja, zawierająca także elementy legendarnego Battle Creek z Halo: Combat Evolved. Skaliste zbocza tej części Halo zapewniają idealną lokację dla stanowisk telemetrii. Obwody tych budynków zapewniają, że siatka teleportacyjna pierścienia jest zawsze w pełni sprawna. Dwie symetryczne bazy, umieszczone w przeciętym strumieniem kanionie, czynią z Beaver Creek idealną mapę zarówno dla trybu każdy-na-każdego, jak i dla gier drużynowych. (2-8 graczy)
Każda z map do rozgrywki wieloosobowej dostępna w Halo: Combat Evolved Anniversary pozwoli na rozgrywkę w dwóch wariantach, pozwalających graczom na grę zarówno w klasycznej jak i zmodyfikowanej geometrii aren, wprowadzającym zmianę dynamiki gry, dzięki Armor Abilities znanym z Halo: Reach. Szczegółowe informacji o pięciu nowych mapach i trybach gry oraz materiały wideo można obejrzeć poprzez usługę Halo Waypoint na Xbox LIVE, lub na stronie HaloWaypoint.com.
Halo w stereoskopowym obrazie 3D
Po raz pierwszy w historii, fani będą mogli wkroczyć w zupełnie nowy wymiar rozgrywki w trybie kampanii, dzięki zastosowaniu stereoskopowej technologii 3D. Dzieki specjalnego systemowi 3D, posiadacze telewizoró trójwymiarowych będą mogli obejrzeć odswieżone Halo: Anniversary w jeszcze większych szczególach.
Aktualizacja gry Halo: Reach
Zespół ze studia 343 Industries w pocie czoła pracował nad aktualizacją do gry Halo: Reach, dodającą nowe funkcje do gry oraz wprowadzającą poprawki zgłoszone przez społeczność Halo. Wśród najlepiej dostrzegalnych zmian, odnotować należy dodanie znanego z Halo: Combat Evolved zabójczego pistoletu Magnum do trybów wieloosobowych w grach Halo: Anniversary i Halo: Reach – dodatku, który przwoła wspomnienia krwawych potyczek sprzed prawie dekady.
Dodatkowo, przewidziana na październik aktualizacja, wprowadzi kilka ulepszeń dla trybu wieloosobowego w Halo: Reach, o które upominali się gracze. Czas działania dodatku Armor Lock będzie teraz skracać się zależnie od obrażeń, które będzie absorbować podczas swojego działania. Czas działania Active Camo został skrócony oraz wyłączono możliwość blokowania ataków mieczem bronią inną niż drugi miecz. Będzie również można kontrolować celność broni, poprzez regulację znanej z Halo: Reach mechaniki celownika „bloom”.
Aktualizacja pozwoli również posiadaczom Halo: Reach na konsolach Xbox 360 4GB bez dysku twardego na korzystanie z systemu matchmaking w trybach Campaign i Firefight, który wcześniej wymagał posiadania HDD.
Forza Motorsport 4 i Warthog z Halo 4
Studio Turn 10, twórcy najpopularniejszej serii gier wyścigowych obecnej generacji oraz 343 Industries przygotowail dla fanów Halo specjalną niespodziankę, dodając pojazd Warthog do trybu Autovista w grze Forza Motorsport 4. Oferująca niepowtarzalne doświadczenia, interaktywna platforma prezentująca najbardziej rozpoznawalne samochody świata – Autovista – pozwala graczom dokładnie obejrzeć występujące w grze pojazdy oraz poznać ich historię, w niespotykany dotąd sposób.
Fani, którzy sięgną po Forza Motorsport 4, otrzymają możliwość przyjrzenia się Warthogowi z Halo 4 w interaktywnej prezentacji, której towarzyszyć będzie narracja znanej fanom serii Cortany. Premiera gry Forza Motorsport 4 zaplanowana została na 14 października tego rok
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz