Już 11 lutego do playlist Halo 4 powróci tryb Team Snipers, gdzie głównym celem jest zabijanie przeciwników przy użyciu broni snajperskiej, bez żadnych radarów, granatów, zrzutów czy dodatkowych broni. Jest to niewątpliwie bardzo dobra wiadomość dla sporej ilości graczy, którzy kochają Sniper Rifle. Tryb przeszedł także drobne usprawnienia, szczegółowe zasady trybu znajdziecie w rozwinięciu.
Tryb - Team Snipers
Drużyny - 4 vs. 4
Punktów do wygrania - 600 [60 zabójstw]
Klasy - tylko UNSC Sniper Rifle
Natychmiastowe odrodzenia - wyłączone
Kamera śmierci - wyłączone
Radar - wyłączone
Amunicja - bez limitów
Limit czasowy - 12 minut
Zrzuty - wyłączone
Granaty - wyłączone
Dla tych, co preferują różnorodność w rozgrywce pojawi się w playliście tryb Shotty Snipers, o zasadach:
Tryb Shotty Snipers
Drużyny - 4 vs. 4
Punktów do wygrania - 600 [60 zabójstw]
Broń główna - UNSC Sniper Rifle
Broń dodatkowa - Shotgun
Natychmiastowe odrodzenia - wyłączone
Kamera śmierci - wyłączone
Radar - wyłączone
Amunicja - bez limitów
Limit czasowy - 12 minut
Zrzuty - wyłączone
Granaty - włączone
Rozgrywki będą rozgrywane głównie na zmodyfikowanych mapach Haven, Abandom i najpopularniejszych mapach Forge. Dodatkowo pojawi się także tryb Team Objective, a z nim 4 na 4 Drużynowe Królobójstwo (Team Regicide), Dziwak (Oddball) oraz Król Wzgórza (King of the Hill).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz