Pojawiła się długo oczekiwana aktualizacja do Halo 4. Patch zmieniający grę do wersji 1.03 przynosi poprawki/zmiany wpływające na rozgrywkę. Najważniejszą chyba zmianą jest zasięg broni Grom oraz możliwość wyłączenia natychmiastowych odrodzeń w custom games.
W rozwinięciu znajdziecie listę poprawek.
Rozgrywka:
- Redukcja zasięgu zadawania obrażeń przez broń Grom (Boltshot). Poprzednio, aby zabić przeciwnika potrzeba było zbliżyć się na odległość 20-25 jednostek, teraz ta odległość wynosi 15.
- Naprawiono problem ze zmodyfikowanymi klasami, które nie wczytywały się poprawnie.
- Naprawiono problem, gdzie podczas próby biegu będąc w przysiadzie (używając opcji "trzymaj aby kucać") powodował, że gracz nie mógł strzelać przez sekundę.
- Naprawiono problem, przez który niektórzy gracze nie mogli dołączyć do meczu na nowych mapach/trybach po aktualizacji playlist.
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom z DLC dołączenie do meczu w trakcie rozgrywki.
- Naprawiono liczne błędy z działkiem Autosentry.
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał jednej osobie w sesji zostawać w przybliżeniu z broni Magnum, trzymającą flagę.
- Naprawiono problem z działaniem Man Cannons po pierwszej rundzie na mapie Wreckage.
- Usunięto problem z nieprawidłowym przydzielaniem licencji DLC (wyświetlał się komunikat “You have Map Pack content that requires a license. Please purchase the War Games Map Pass, purchase the Map Pack individually, or delete the Map Pack content from your console.”)
Pojazdy:
- Naprawiono problem z ogniem sojuszników przeciwko pojazdom. Po aktualizacji (przy wyłączonym Friendly Fire) ogień sojuszniczy nie spowoduje zatrzymania pojazdu przez EMP, bądź jego uszkodzenia, w przypadku gdy pojazd również jest prowadzony przez sojusznika.
- Naprawiono problem, gdzie drugie działko Wraitha nie działało po otrzymaniu strzału EMP z Plasma Pistol.
- Naprawiono błąd umożliwiający przeżycie gracza po podłożeniu granatu w kabinie Mantisa.
Tryby gry:
- Wyłączono ogień sojuszniczy w trybie Powódź (Flood).
- Naprawiono modele postaci w trybie Powódź, aby mogły prowadzić Warthoga i Mongoose'a.
- Naprawiono niezgodność z kamerą śmierci w trybie Król Wzgórza (King of the Hill).
- Naprawiono błąd, gdzie Grifball ulegał zablokowaniu w teksturze i nie odradzał się ponownie.
- Naprawiono błąd w trybie Extraction z utratą kontroli nad postacią przez graczy.
- Naprawiono błędy związane z trybem Extraction.
Custom Games:
- Naprawiono błąd uniemożliwiający ustalenie czasu odrodzenia, czy wyłączenia natychmiastowych odrodzeń w custom games.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający uruchomienia trybu Dominion na mapie Shatter w custom games.
- Naprawiono błąd resetujący opcje zrzutów Ordinance.
- Naprawiono błąd przez który nie wyświetlały się opisy własnych trybów gry.
- Naprawiono błędy z kamerą śmierci.
Spartan Ops:
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zdobycie osiągnięcia “Dedicated to Crimson”.
- Naprawiono błąd w epizodzie szóstym pierwszej misji z nieprawidłowym zachowaniem postaci.
Różne:
- Naprawiono błąd z dźwiękami nagranych klipów.
- Naprawiono podgląd filmów i screenshotów w File Share.
- Naprawiono błędy z tłumaczeniami w grze.
- Naprawiono poruszanie kamery w menu tytułowym.
- Naprawiono z oświetleniem w trybie Forge.
- Naprawiono błąd z HUD'em podczas gry na podzielonym ekranie.
- Naprawiono błąd powodujący, że nagrane klipy podczas oglądania w Teatrze nie miały oświetlenia.
- Poprawiono tekst zmiany opisu plików w przeglądarce plików.
- Naprawiono przypadkowe zawieszenia gry.
Dodatkowo każdy po osiągnięciu maksymalnego 130 poziomu nie będzie już miał wyświetlanej na karcie gracza ostatniej specjalizacji tylko napis MASTERY.
Źródło: link
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz