czwartek, 22 marca 2012

Nowy Halo Bulletin i informacje o mapie Wraparound

343 Industries opublikowało nowy The Halo Bulletin, w którym dostajemy dużą porcję informacji na temat ujawnionej ostatnio mapy z Halo 4 - Wraparound.

Linka do artykułu znajdziecie poniżej. Dodatkowo w rozwinięciu znajdziecie przetłumaczony opis i informacje o mapie Wraparound. Miłej lektury!



Chmury przesuwają się obok. Słońce oślepia. A twój umysł nie może nawet zacząć pojmować monstrualnej skali imponujących wież, które was otaczają. Twoje oczy wykonać płynne śledzą linie architektury Forerunner'ów, organizm odbiera ruch i twój umysł nagle pyta: Gdzie jestem? Odpowiedź przychodzi do ciebie, jak subtelny szept ukryty w świście wiatru: Jesteś wewnątrz wieży, zawieszonej w atmosferze...

Witaj na Wraparound.


Wraparound była jedną z pierwszych map, gdy zaczęliśmy prace nad Halo 4, a ponieważ została wykonana w początkowym etapie tworzenia gry, to była kilkakrotnie zmieniana. Z punktu widzenia projektowania, mapa pozostała ta sama. Jednak jeśli chodzi o grafikę, mapa zmieniała się na lepsze za każdym razem.

Za pierwszym razem mapa nie spełniła naszych wymagań co do struktury budowli Forerunner'ów, więc zaczęliśmy od początku i dosłownie wróciliśmy do deski kreślarskiej. Znaczne zmiany nastąpiły pomiędzy drugim a trzecim podejściem do mapy, właśnie wtedy ta multiplayerowa mapa stała się integralną częścią, pomagającą nam określić wizualny styl geometrii Forerunner w Halo 4.

Chcieliśmy oddać olbrzymią skalę i złożoność otaczających nas wież, a także zapierające dech w piersiach niebo i chmury. Kiedy patrzysz na zdjęcie z Wraparound, forma i struktura przyciąga oczy w różnych kierunkach.

Stylistycznie filozofia układu map jest podobna do niektórych małych map symetrycznych w Halo: CE, 2 i 3. Chcieliśmy coś wyważonego i dopasowanego do rywalizującej gry, coś, co wspiera Halo w jego najczystszej formie: celowanie, bieganie, strzelanie i skakanie.

Na środku mapy znajdziemy centralny punkt odłączonym od przodu i środka. Choć można się tam dostać na piechotę, warto jest użyć rozmieszczonych na mapie wyrzutni. Oprócz ustalonych ścieżek, jest kilka sekretnych tras, które prowadzą z niższego na wyższy poziom.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz