środa, 7 marca 2012

Frank O'Connor rozwiewa wątpliwości

Frank O'Connor postanowił wytłumaczyć kilka wątpliwości, które powstały w ostatnich dniach odnośnie Halo 4. Ustosunkował się do obecności perków, rozdzielczości gry oraz silnika gry.

Więcej w rozwinięciu.



Halo 4 będzie w natywnej rozdzielczości 720p oraz będzie posiadało pewne standardy Anti-Aliasingu.

Halo 4 nie będzie współdzieliło silnika gry z Halo: Anniversary. Prawie każdy pojedynczy element silnika, dźwięk, oświetlenie zostały albo radykalnie przebudowane lub napisane od podstaw.

W grze nie będzie perków, o jakich mówiono do tej pory. Tradycyjny gameplay z Halo zostaje. Będzie kilka nowych, świeżych elementów, które zostaną ujawnione później. Cała sytuacja z perkami była nie porozumieniem spowodowanym przez dziennikarzy, którzy zobaczyli pewną opcję w menu, nie wiedząc do końca co to oznacza. 

Źródło: http://gamingeverything.com/16319/halo-4-native-720p-anti-aliasing-talk-perks-clarified-and-more/

3 komentarze:

  1. nie będzie współdzieliło którego silnika z Halo: Anniversary ?

    bo o ile pamiętam to to były uzyte 3 enginy (multiplayer chodzil na silniku HALO REACH, zas single player chodził na dwóch silnikach: oryginalna wersja chodzila na starym silniku HALO, odswiezona wersja chodzila na jakims starym silniku Saber Interactive , przez co singiel w HA wysglądał i chodził gorzej niz HALO REACH).To wszystko wynikało prawdopodobnie stąd ze 343 nie miało czas samo zająć sie odswiezonym halo wiec zlecili to ludziom z Saber którzy z kolei nie mieli czasu uczyc sie silnika i edytora Halo Reach wiec na szybciora trzasneli po swojemu na swoim starym silniku i edytorze, to jest moja hipoteza na podstawie tych informacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to odpowiedź na pytanie: "great. now lets hope it runs better than anniversary (please)." Ktoś myślał, że Halo 4 może mieć ten sam silnik.

      Usuń
    2. Amerykanie ? ;]

      Usuń