czwartek, 16 lutego 2012

343 mówi o zmianach zbroi Master Chiefa


Pewnie każdy z was widział już nową zbroję Master Chiefa, którą będzie nosił w Halo 4. Jednak co jest przyczyną tych zmian ?? Community Manager oraz Senior Art Director z 343 Industries wyjaśnili kilka kwestii dotyczących jednej z najbardziej znanych postaci na Xboxie.


Jessica Shea Community Manager napisała na Halo Waypoint
Zazwyczaj pomiędzy kolejnymi częściami Halo zbroja Master Chiefa ulegała zmianom, i były ku temu fikcyjne powody. Z Halo 4, bierzemy inne podejście i koncentrujemy się na aspektach opowiadania historii z punktu widzenia sztuki projektowania. Nie robimy tego w każdym elemencie gry, ale chcemy wykorzystać tę okazję do skupienia się na Master Chiefie jako istocie ludzkiej.

W Halo 4, jesteśmy zainteresowani robiąc coś zadziała dobrze na naszą markę od strony książkowej, a to pomaga kształtowaniu narracji. Halo jest fascynującym i bogatym wszechświatem, i chcemy opowiedzieć o tym bio-zmodyfikowanym super-żołnierzu.

Jednym z najbardziej widocznych cech fizycznych Master Chiefa jest to, że ma na sobie 800 funtów zbroi. Więc wpasowaliśmy to do zbroi i HUD'a. Podczas gry w Halo 4, ważne jest, aby zrozumieć, że jesteś czymś więcej niż tylko bronią na ekranie. Aby dać Ci to uczucie, dostosowaliśmy wagę postaci z fizyką gry, bez przerywania celownika i precyzji strzelania.
 
Kiedy po raz pierwszy spojrzeliśmy na zbroję Master Chiefa, zbadaliśmy, co zostało zrobione w Reach. Wiedzieliśmy, że Chief musi być rozumiany jako zwinny, ciężki superbohatera i skontrastować go z konstrukcją pancerza z Reach, która była bardziej masywniejsza. Naszym celem jest trafić w złoty środek, gdzie będziesz miał pewność, że grasz Master Chiefem upewniając się jednocześnie, że dalej czujesz się super-potężny człowiekiem.

Senior Art Director Kenneth Scott dodał
Chcieliśmy, aby gracz naprawdę poczuł się jak to jest być Master Chiefem. Ci, którzy przeczytali książkę Fall of Reach, wiedzą, że jest o wiele więcej głębi w postaciach pod ich hełmami. 

 Kenneth Scott opisał także jak gracz powinien się poczuć, wcielając się w Master Chiefa:
  • Spartan zrzucający swój pancerz powinien czuć się jakby zrzucił z siebie kowadło
  • Spartan biegnący po betonie powinien być jak cichy szept
  • Zakładając hełm powinien czuć się jak w trakcie uruchamiania się odrzutowca F-15E 
To są doświadczenia jakie chcemy dać graczom.

Oryginalny tekst znajdziecie na: http://www.examiner.com/console-gaming-in-national/343-talks-design-philosophy-behind-the-halo-4-version-of-master-chief


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz